First slide

گردش کار

سیستم یکپارچه مکاتبات اداری با مدیریت گردش انواع نامه‌ها و فرم‌ها و ساماندهی جلسات و قرار‌ها، موجب آسان‌سازی در امور سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود.

ارجاع بین سازمانی

ارجاع بین سازمانی در اتوماسیون اداری کیمیا امکان ارتباط سریع و نظیر به نظیر را در سازمان‌ها فراهم می‌کند تا برای برخی مکاتبات با افراد زیرمجموعه در سازمان نیازی به طی مراحل طولانی ارسال و دریافت مکاتبات نباشد . امکان چاپ لیست ارجاعات روی یک نامه ، ارجاع همزمان یک نامه به چندین واحد یا شخص، امکان حذف ارجاع قبل از خواندن نامه در کارتابل مخاطب، امکان اضافه کردن مهلت اقدام بر روی نامه ها و پیگیری نامه هایی که مهلت اقدام آنها روبه اتمام است، ....

مدیریت موثرتر و سریعتر کارهای تیمی

سیستم‌های اطلاعات اداری (OFFICE INFORMATION SYSTEM=OIS) ابزارهایی را برای ارتباطات و هماهنگی بین کارکنان و تیم های مختلف سازمان به وسیله ایجاد مدیریت اثر بخش اسناد و پیامها و جلسات الکترونیک فراهم می‌کند. با تکاملی که از طریق نصب نرم افزار های اتوماسیون اداری بر روی تبادل اطلاعات یک سازمان / شرکت اتفاق می افتد ، تصمیم گیری ها و روال ها بسیار سریع تر و سودمند تر انجام می گیرند و باعث رسیدن سود بیشتر به مدیران سازمان ها خواهند شد.

برای ثبت درخواست مشاهده دمو نرم‌افزار کلیک کنید.

نرم افزار اتوماسیون اداری کیمیا نرم افزار اتوماسیون برنامه اتوماسیون نرم افزار گردش کار نرم افزار گردش نامه نرم افزار دبیرخانه برنامه دبیرخانه برنامه بایگانی