سیستم یکپارچه مکاتبات اداری با مدیریت گردش انواع نامهها و فرمها و ساماندهی جلسات و قرارها، موجب آسانسازی در امور سازمانی و صرفهجویی در هزینه و زمان میشود.
ارجاع بین سازمانی در اتوماسیون اداری کیمیا امکان ارتباط سریع و نظیر به نظیر را در سازمانها فراهم میکند تا برای برخی مکاتبات با افراد زیرمجموعه در سازمان نیازی به طی مراحل طولانی ارسال و دریافت مکاتبات نباشد . امکان چاپ لیست ارجاعات روی یک نامه ، ارجاع همزمان یک نامه به چندین واحد یا شخص، امکان حذف ارجاع قبل از خواندن نامه در کارتابل مخاطب، امکان اضافه کردن مهلت اقدام بر روی نامه ها و پیگیری نامه هایی که مهلت اقدام آنها روبه اتمام است، ....
سیستمهای اطلاعات اداری (OFFICE INFORMATION SYSTEM=OIS) ابزارهایی را برای ارتباطات و هماهنگی بین کارکنان و تیم های مختلف سازمان به وسیله ایجاد مدیریت اثر بخش اسناد و پیامها و جلسات الکترونیک فراهم میکند. با تکاملی که از طریق نصب نرم افزار های اتوماسیون اداری بر روی تبادل اطلاعات یک سازمان / شرکت اتفاق می افتد ، تصمیم گیری ها و روال ها بسیار سریع تر و سودمند تر انجام می گیرند و باعث رسیدن سود بیشتر به مدیران سازمان ها خواهند شد.
برای ثبت درخواست مشاهده دمو نرمافزار کلیک کنید.